Digital
Det er ingen hemmelighed, at de sociale medier er kommet for at blive. Derfor bliver vi som Danmarks største brugsforening også nødt til at følge med tiden. Vi har i 2021 været igennem en større digitaliseringsproces, hvor vi desuden fik skabt BALS’ nye identitet.

- For at skabe større synlighed, vil vi have fokus på de sociale medier på flere platforme. Dette gælder både salg og storytelling. Vores hjemmeside skal være base for den generelle viden om Brugsen for Als og Sundeved, men også stedet, hvor de gode historier bringes.
- Gennem de gode historier internt og eksternt vil vi gøre op mod myten, at det er kedeligt at arbejde i detailbranchen. Vi vil have fokus på de sjove og spændende muligheder der byder sig, når man er medarbejder hos os.
- Ved fortsat at være nysgerrige for online events, vil vi tænke innovativt og anderledes når vi snakker salg. Onlinesalg har været en succes i 2021 for os. Teknikken gør det muligt for os, at lave events på tværs af butikkerne, og det skal vi benytte os af.
- I en virksomhed med over 500 ansatte, er det vigtigt at alle medarbejdere er opdateret. Med app’en som kommunikationskanal vil vi sikre, at alle medarbejdere har nem adgang til vigtig information, som er relevant for medarbejdere i Brugsen for Als og Sundeved.