Brugsforeningen for Als og Sundeved

- ja faktisk flere, hvis man spørger varehuschef Jens Iversen.

Men det kræver selvfølgelig en lille forklaring…

 

Som de fleste nok har bemærket, har Kvickly Nordborg de sidste uger haft en noget rodet parkeringsplads og indgangsparti. Meeeeen intet er så skidt, at det ikke er godt for noget.

Håndværkernes hårde slid har nemlig ført til et nyt indgangsparti – og vi synes selv det er blevet MEGA NICE.

bals_indgang1
bals_indgang2

Men ikke kun indgangspartiet er moderniseret. Hele bageriudsalget har også fået en overhaling. Det er heldigvis kun inventaret som er skiftet ud – og ikke vores fantastiske personale.

De er dog til gengæld nu ekstra fyldt op med energi, og klar på god kundeservice efter en længere periode, hvor de har løbet lidt rundt som forvirrede høns i byggerodet.

bals_bageriudsalg1
bals_bageriudsalg2

“De nye kagemontre kan nemt vendes så de kan laves om til selvbetjening.

Det giver en anden købeoplevelse for kunderne, der vil opleve små forandringer i det ellers vante Bageriudsalg”,

siger fagchef Benny Pedersen fra COOP

bals_bageriudsalg3

Souschef Lene Undall, som også er leder for Bageriudsalget, superglad for ombygningen. Både hende og medarbejderne glæder sig til hver dag at arbejde i det nye miljø.

”Kunderne har allerede taget godt imod det nye set-up, og det giver bare sådan en god energi til os bag disken.
Vi bliver så stolte over vores arbejde”,
siger Pia Møller, salgsassistent i bageriudsalget.

For at fejre ombygningen, gøre personalet klog på BrødCooperativet og give medarbejderne i Forområdet et boost, valgte souschef Lene Undall at lave et personalearrangement.

Den 3. november var medarbejderne derfor inviteret til et spændende oplæg omkring det nye BrødCooperativ, præsenteret af fagchef fra Benny Pedersen fra COOP.

Derefter fik de en peptalk om arbejdsglæde og god kundeservice, præsenteret af konsulent Mikkel Pii.

25 medarbejdere mødte op til en spændende aften med oplæg og smagsprøver fra det nye BrødCooperativ.

bals_nyheder2
bals_kvickly nordborg

Alle medarbejdere deltog aktivt i arrangementet, og der kom nogle gode dialoger om god kundeservice, vigtigheden af det gode kundemøde, hvordan man gør ”det lille ekstra for kunden” samt, hvordan man selv kan være med til at skabe god kollegakarma.

Du kan læse mere om BrødCooperativet her

bals_brødcooperativet

Til sidst fik alle medarbejderne udleveret ny uniform med BrødCooperativ-logo på, samt en lille goodiebag de kunne tage med hjem.

Og så tilbage til de nye administrerende direktører:

Varehuschef Jens Iversen sluttede den stemningsfyldte aften af med at udnævne alle deltagende medarbejdere til nye administrerende direktører.

Et symbolsk ordsprog for, at når alle tager ansvar og ejerskab i en radius af 3 meter, sikrer vi både god kundeservice og godt arbejdsmiljø for hinanden.

Det er ren WIN-WIN

Flere nyheder

Formandsskifte i Brugsforeningen.

Formandsskifte i Danmarks største Brugsforening Den 1.6.22 var der ”Goddag og Farvel” reception pga. formandsskifte i vores Brugsforening.Afgået formand Hans Duus gennem mange år gav

Læs mere »

Bilbanko i Høruphav

DYT DYT POOOOT Sådan lød det mange gange ved SuperBrugsen i Høruphav her til aften. Lokaludvalget og butikkens personale havde nemlig arrangeret bilbanko for 2.

Læs mere »

Flora Ferment

Flora Ferment Det er med stor glæde vi kan fortælle vores kunder, at vi netop har startet samarbejde med Isabella og Max fra Flora Ferment.

Læs mere »